Daar ga ik weer.... :-) - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer.... :-) - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer.... :-)

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 April 2016 | Nederland, Rijswijk

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Nieuwe reis, nieuwe blogs... :-)

Dit keer ga ik op pad naar een nieuw continent. Ik ben nu nog even druk bezig met de laatste voorbereidingen, tas inpakken etc en dan vlieg ik vrijdag richting Down Under! :-) Met een korte overstap in Hongkong hoop ik dan zaterdagavond laat (lokale tijd) in Sydney aan te komen. Vervolgens hoop ik de eerste dag te gebruiken om lekker de stad te verkennen, wat praktische zaken te regelen en vooral mijn jetlag te verwerken (hihi is dat mogelijk in 1 dag?), want maandagochtend komen Linda en Meryem vanuit Nieuw-Zeeland ook aan in Sydney en reizen we samen verder.

Voor de 5 weken daarna hebben we een 'rondje' Australië in elkaar gepuzzeld. De route in het kort: Sydney-Melbourne-Adelaide-Alice Springs-Darwin-Cairns-Palm Cove. We maken een aantal binnenlandse vluchten om tijd te winnen, maar pakken op mooie stukken ook de bus, gaan kriskras door verschillende klimaten, gaan kamperen in de rode woestijn, boottochtjes maken tussen de krokodillen, snorkelen op het Great Barrier Reef en nog veeeeel meer.

Ik hoop af en toe een blog te schrijven zodat jullie een beetje mee kunnen genieten van onze avonturen.

Pas allemaal goed op elkaar en tot mails!

Liefs Daphne


  • 06 April 2016 - 14:31

    Henk:

    Hoi, je gaat een super mooie en zware vakantie tegemoet met ik denk heel veel mooie plekken en indrukken.
    Ik vind je stoer dat je dit geheel op eigen manier hebt geplaned echt respect voor mijn dochter.
    Daphne geniet maar lekker tijdens deze mooie reis je hebt er flink voor gewerkt dus genieten daar,, doei doei en de groeten van mama en natuurlijk een pootje van Rody.

  • 06 April 2016 - 15:22

    Suus:

    Heel veel plezier! Ik ben weer benieuwd naar je avonturen, verhalen en foto's!

  • 06 April 2016 - 15:55

    Alice:

    Hoi Daphne,
    Oh,als ik dit allemaal lees wordt ik stik jaloers maar ik vind het voor jou hartstikke leuk hoor

  • 06 April 2016 - 15:59

    Alice:

    De reactie is maar half overgekomen,ik wenste je alvast een goede vlucht en geniet!!!!!

  • 06 April 2016 - 16:37

    Rina Oudshoorn:

    Hoi Daphne, Heel veel plezier in dit prachtige land en geniet ervan. Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen. Voor vrijdag een goede en veilige vlucht.

  • 06 April 2016 - 16:49

    Leonie:

    He lieve nicht! Een hele goede vlucht en reis gewenst en heel veel plezier samen met je reisgenootjes!! Natuurlijk: doe voorzichtig.... Succes met de laatste voorbereidingen en het afscheid nemen! Leuk om je weer te kunnen volgen via je reisverslag. Mooie reiservaringen opdoen en geniet ervan!! Liefs van ons xxx

  • 06 April 2016 - 20:59

    Ruthmilla:

    Hi Daphne,
    ik ben zo benieuwd naar alle ervaringen en indrukken in Down Under. Ik ga je op de voet volgen. Ik vind het allemaal al erg spannend, kan je nagaan hoe jij je moet voelen. Ik wens je veel plezier en goede en veilige vluchten.

    Groetjes Ruthmilla

  • 08 April 2016 - 08:34

    Sadja:

    Heeel veel plezier!!! Ben zo benieuwd naar je verhalen en fotos, leuk dat je weer een blog hebt :)
    Succes met de lange reis ernaartoe
    Xxx

  • 09 April 2016 - 22:53

    Mirjana:

    Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 2062
Totaal aantal bezoekers 882041

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 15 Mei 2016

Australië

08 November 2013 - 03 December 2013

Vietnam-Cambodja

07 Juli 2012 - 01 September 2012

Sri Lanka

10 September 2011 - 03 Oktober 2011

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zambia

Landen bezocht: