Wow wat een geweldige afsluiting! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Daphne - WaarBenJij.nu Wow wat een geweldige afsluiting! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Daphne - WaarBenJij.nu

Wow wat een geweldige afsluiting!

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 Oktober 2011 | Zambia, Lusaka

Wow, wow en nog eens WOW!!

Vanochtend hebben we een helicoptervlucht gemaakt boven de watervallen. Wat ontzettend gaaf zeg!! Een prachtig uitzicht, maar ook de helicopter op zich was tof om een keertje mee te maken. Je kreeg nu een veel beter beeld van de watervallen en kregen toch nog vele mist en spatwater te zien in Zimbabwe. Wat een geweld moet dat zijn bij een hoge waterstand. De helicopter vloog veel rustiger dan verwacht. Je voelde niet eens dat hij opsteeg. Pas aan het eind boven het Nationaal Park maakten we flink wat bochten en werd het wel wat spannender. Weer olifanten gezien ;-) en ook zebra's. Vanmiddag hebben we lekker uitgebreid gedoucht en gesopt (hebben we af en toe amper tijd voor), en is na 3 wasbeurten mn haar eindelijk weer eens zacht. Weet niet voor hoe lang, want de wind in de truck en het zand maken je haar echt als stro. De tas is inmiddels ook gepakt. Vanavond hebben we nog een sunsetcruis gemaakt over de Zambezi rivier. Weer leuk, nijlpaarden, krokodillen en natuurlijk opnieuw olifanten. Een gezellige afsluiting met de groep. Morgenochtend vertrekken we om half 11 richting de airport en dan gaat de terugreis beginnen.

Het echt verwerken van alle indrukken moet nog komen denk ik, maar het was een hele mooie reis! Bedankt voor de leuke reactie en tot snel allemaal!

Groetjes!!!

• 01 Oktober 2011 - 21:17

Mirjana:

Mocht je het nog op tijd lezen: goeie reis terug en ben heel benieuwd naar de foto's. Heb genoten van je indrukwekkende verhalen!
    xMirjaan

• 02 Oktober 2011 - 10:27

Peter En Rina:

Fijn om te horen dat ook de helicoptervlucht een belevenis was.
    Jammer dat alles ten einde is. Ook wij hebben genoten van jullie spannende reisverhalen. Nogmaals, een goede vlucht en tot ziens in het nog steeds "zonnige" Nederland.

• 02 Oktober 2011 - 19:26

Leonie:

He meiden! Superleuk reisverslag! Welkom thuis en tot later, liefs,Leonie

• 04 Oktober 2011 - 13:55

Leanne:

Ach, nog een paar nijlpaarden, zebra´s en olifanten, alsof het niets is ;) Het klinkt echt super! Ben ook echt beniewd naar de foto´s van de waterval! Tot dan!