Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

09 September 2011 | Nederland, Rijswijk

Hallo allemaal,

Zo, dit is dan mijn eerste blog! Hopelijk gaan er nog meer volgen, maar het is even afwachten hoe de internetverbindingen zijn.

De kriebels zijn er inmiddels volop! Alles ligt nu zo’n beetje klaar. De backpacks zijn gepakt en we hebben het netjes binnen de kilo’s gered! Jaja, Mayke heeft 12,4 kilo en ik 11,8. We hebben onszelf verbaasd!! Oke oke, de handbagage hebben we maar niet gewogen! ;-) Nou misschien eentje dan uit pure nieuwsgierigheid, 8,2 kilo!! whahaha

Morgenavond vliegen we eerst naar Frankfurt (met Lufthansa). Vervolgens moeten we ons na anderhalf uur benen strekken melden voor de lange vlucht naar Johannesburg. Daarna nog een kort stukje naar Kaapstad. Als alles volgens planning verloopt landen we daar om 13.10 uur.

Vanavond nog even gezellig met de familie wat eten en dan is het toch echt bijna zover! Ohh wat hebben we er veel zin in! De reis die we al jaren wilde maken, staat nu toch echt op het punt te gaan beginnen!

Ik weet dat mensen mij voor gek verklaren, maar laat gerust berichtjes achter, is altijd super leuk om te lezen! Uitgebreider mailen mag natuurlijk ook! ;-)

Groetjes Daphne

• 09 September 2011 - 14:05

Remon:

Ik ben er klaar voor. De widget is aangemaakt op intranet, dus ik mis geen minuut. Ben benieuwd naar de komende blogs. Heel veel plezier de komende weken!

• 09 September 2011 - 14:34

Rina Oudshoorn:

Wat knap van jullie dat je zo weinig in jullie backpacks hebt gepakt. Is het niet handiger om nog wat uit de handbagage te halen? Dat scheelt weer kilo's op je rug als je op de vliegvelden rond wandelt.
    Deze keer ben(zijn) ik(wij) extra benieuwd omdat Peter en ik de volgende maand dezelfde reis gaan maken, maar met een andere organisatie.
    Daphne en Mayke, geniet ervan en ik (wij) kijk(en) uit naar jullie reisverslag.
    Een goede vlucht en veel zonnige dagen met "The big 5", de hoge duinen in Namibië, de Okavango Delta en natuurlijk de wereldberoemde Victoriawatervallen.

Liefs,
    Rina (en Peter)

• 09 September 2011 - 18:54

Mirjana:

Meiden,
    Ik wens jullie een hele gave vakantie! Ben benieuwd naar jullie avonturen:-)
    Xmirjaan

• 11 September 2011 - 10:27

Henk:

Als het goed is zijn jullie bijna geland.
    Het eten wat jullie voor ons gemaakt hebben was heel lekker en vandaag eten wij de restjes op.
    Wat een ervaring zal deze vakantie voor jullie worden.
    Maak maar veel foto's zodat wij ervan mee mogen proeven.
    Geniet maar lekker daar en de groetjes van Trudy, Henk en Rody.

• 11 September 2011 - 12:41

Leanne:

Hej meiden!
    Veel plezier daar in Afrika! Gelijk ook maar aangemeld voor de mailing, want wil natuurlijk niets missen :)
    Liefs!

• 13 September 2011 - 11:21

Robert:

Wist niet dat "waarbenjenu" onderdeel was van de URL...maar heb je gevonden. Zo te zien geen internetverbinding? Heel veel plezier, geniet!

• 18 September 2011 - 09:31

Vincent:

Nou jullie zijn nu een weekje weg maar veel kunnen we nog niet lezen hier :) (op de berichten die de rest achter na ) Veel luxe hebben ze daar dus niet.

Tot snel, Groetjes.

• 18 September 2011 - 12:03

Henk:

Heb wel een SMS bericht van Daphe dat alles goed is daar.
    Internet verbindingen zijn slecht of niet mogelijk dus wij moeten nog even wachten op hun verslagen.
    Fijn weekend doei, Henk.