Oh ik vergeet nog wat.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van Daphne - WaarBenJij.nu Oh ik vergeet nog wat.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van Daphne - WaarBenJij.nu

Oh ik vergeet nog wat....

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

30 September 2011 | Botswana, Maun

Oeps, ik vergeet nog te vertellen hoe wij de tweede nacht werden gewekt. Heel vroeg hoorden ik al olifanten, maar kon niet inschatten of ze ver weg waren. Na ongeveer een half uurtje maakte Mayke me wakker dat er olifanten pal achter onze tent stonden. We konden door het horrengaas naar buiten kijken. Nog even een seconde twijfel of naar buiten gaan wel zo verstandig was, maar we konden het niet laten. In onze piama's liepen we naar buiten. Haha tijdens dit soort reizen is gene ver te zoeken ;-) We stonden samen met nog 1 iemand van de groep te genieten van de olifanten die stonden te eten van de bomen en bladeren, nog geen 7 meter van onze tent. Ik weet gewoon niet hoe ik moet beschrijven hoe gaaf dat is.

Oh ja ik vergeet ook nog te vertellen dat we vertellen dat we op de terugwetg ook nog een enrome krokodil zagen, hoe bedoel je die lage mokoro's geen gevaar.... ;-)

  • 01 Oktober 2011 - 08:35

    Peter En Rina :

    Wow, echt geweldig. Zijn erg benieuwd naar de foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Maun

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zambia

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2011

Back home again

02 Oktober 2011

Wow wat een geweldige afsluiting!

30 September 2011

De rook die dondert

30 September 2011

En nu echt de Big Five!!

30 September 2011

Oh ik vergeet nog wat....
Daphne

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 882119

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 15 Mei 2016

Australië

08 November 2013 - 03 December 2013

Vietnam-Cambodja

07 Juli 2012 - 01 September 2012

Sri Lanka

10 September 2011 - 03 Oktober 2011

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zambia

Landen bezocht: