Wensen bijstellen - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Daphne - WaarBenJij.nu Wensen bijstellen - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Daphne - WaarBenJij.nu

Wensen bijstellen

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 November 2013 | Vietnam, Hoi An

Hoi allemaal, ik typ dit nu even op een telefoon, dus ik hou het even kort. Het verhaaltje over de afgelopen dagen volgt later wel. Op dit moment zitten we in Hoi An, gevangen in een hotel. Door de vele regen, rivieren die overstromen, een dam die overloopt en de hoge waterstand vanwege volle maan, is de hele stad ondergelopen. In de straat van ons hotel sta je tot kniehoogte in het water en in het centrum zou dit anderhalve meter zijn. We wagen het maar niet er door heen te gaan, want het water ziet er niet al te schoon uit. We vrezen dus dat we erg weinig van deze mooie stad gaan zien. :-( De volgende 2 plaatsen waar we heen zouden gaan, staan door een andere tyfoon ook onder water. Het programma moet waarschijnlijk aangepast worden. Inmiddels stellen we onze wensen bij. Eerst hoopten we op zon, toen op droog weer, vervolgens een begaanbare straat en nu hopen we dat we nog weg komen. Met deze waterstand is het de vraag of de bus de straat in kan konen. Maar goed, we zien wel. Alles is oké met ons, maar we balen wel. We hopen dat het weer beter wordt en we toch nog veel mooie dingen mogen gaan zien. Wordt binnenkort vervolgd. Liefs Daphne

• 16 November 2013 - 08:32

Conny:

he wat vervelend Daphne, ik hoop dat het water daar snel zakt en dat jullie weer op stap kunnen!
    doe voorzichtig!
    groetjes !

• 16 November 2013 - 08:56

Alice:

Hoi Daphne,dat is zeker balen zeg! Hopelijk zakt het water overal snel en kan de bus jullie hier snel vandaan halen.Koppie op hoor!groetjes,alice.

• 16 November 2013 - 09:42

Mirjaantje:

Bah zeg!! Ik hoop dat het water snel zakt! Na regen moet zonneschijn komen toch!! Sterkte en ik duim voor jullie! liefs Mirjaan

• 16 November 2013 - 11:44

Joke:

Hoi Daphne, jeetje wat een toestanden, zoiets maak je toch niet gauw mee. Hopelijk blijft het hierbij en zakt het weer gauw. Het is zoals je schrijft dat je op dit moment inderdaad je wensen moet bijstellen. Ik duim er voor dat het gauw weer normaal zal worden en jullie weer verder kunnen gaan genieten. Liefs Joke

• 16 November 2013 - 15:22

Leonie:

Lieve Daf, wat sneu....jammer hoor dat jullie dit nu juist treffen! Maak er nog maar iets moois van samen en nu maar hopen op beter weer daar!! Hier is Sinterklaas nu in het land, had vanochtend vier pietjes voor de tv ;-) Morgen naar de Maas om hem te zien, ben benieuwd hoe San reageert...Liefs van onsxxx Leonie

• 16 November 2013 - 16:41

Rina Oudshoorn:

Hoi Daphne,

Het zit jullie niet mee, echt balen.
    Ik duim voor jullie dat het water snel zakt en de zon snel weer gaat schijnen en dat jullie nog kunnen genieten van een mooie vakantie.

Groetjes,
    Rina

• 16 November 2013 - 20:45

Arjan:

Ik hoop dat je diploma A, B én C hebt :-) Jammer dat je wat minder ziet, anderzijds lijkt het me wel een stoere ervaring zo. Wie maakt er nou een echte overstroming mee? Er zijn toeristen die op ramptoerisme gaan, en daar heel veel geld voor over hebben, en jullie krijgen het voor het standaardtarief...! Maar goed, hoop snel met jou op droge voeten. Groetjes, Arjan.