Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes...

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

05 November 2013 | Nederland, Rijswijk

Hallo allemaal,

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het weer zover, op weg naar Azië! :-)
Dit keer ga ik met Linda en Meryem 4 weken naar Vietnam en Cambodja. 2 bestemmingen die al heel lang op mijn ''dat wil ik zeker nog zien-lijstje'' staan en dan vooral de tempels van Angkor Wat. Het belooft een afwisselende reis te worden met historische steden, berggebieden, slapen op een boot, lugubere overblijfselen uit de oorlogstijd, een grensovergang met een boot, vele kilometers in de bus en veel cultuur.

Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ga weer proberen jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen, en als dat nog niet genoeg is kunnen jullie op de site van djoser meelezen waar we uithangen.

Tot blogs!! :-) Enne, het is altijd erg leuk om jullie berichtjes te lezen (hint, hint, hint)! ;-)

  • 05 November 2013 - 12:23

    Joke:

    Hoi Daphne,
    Ik wens je ontzettend veel plezier. Geweldig zo'n reis hè en vooral omdat de reis ook op je verlanglijstje staat. Nogmaals ga lekker genieten en goede reis ook voor je reisgenootjes.
    Lieve groeten van mij!

  • 05 November 2013 - 12:27

    Meryem Savas:

    Ik kan niet meer wachten!! We gaan veel zien en doen. Ennn.....genieten van het lekkere eten :).

  • 05 November 2013 - 12:38

    Veerle:

    veel plezier Globetrotter!!

  • 05 November 2013 - 12:45

    Alice:

    Hoi Daphne,leuk dat ik weer kan mee genieten van je reis door Azie! Waren Linda en Meryem ook mee op de reis naar Sumatra,Sulawesi,Lombok?Zo ja doe ze dan de groetjes en ik zie ons nog lopen in die hitte bij die koeien op Lombok achter ons hotel!Veel plezier,geniet maar!!!groetjes van Alice.

  • 05 November 2013 - 13:01

    Irène :

    Salut!

    Geniet er van!!!!! En kom heel terug.
    Groetjes,
    Irène


  • 05 November 2013 - 15:00

    Arjan:

    Hey Daffie,
    Het is je van harte gegund, deze reis! Geniet ervan he! 'Wie het raam openzet krijgt ook de vliegen binnen', luidt een Vietnamees spreekwoord. Ook al wordt er wat anders mee bedoeld (negatieve bijeffecten van de deur openzetten voor westerse invloeden) zou ik de hotelramen maar dicht houden, om malaria te voorkomen... Maar jij bent al vele reiservaringen rijker, dus je kent de gevaren wel, en weet als geen ander om te genieten van de mooie ervaringen die een onbekend land je te bieden heeft!
    Liefs, Arjan.

  • 05 November 2013 - 23:04

    Mirjana:

    Eindelijk, na het lange wachten, is het bijna zover :-) !!! Een onvergetelijke reis met mooie ervaringen is jullie van harte gegund, Daphne, Linda en Meryem!! Lekker genieten en vergeet Rijswijk maar eventjes! Ik blijf jullie verhalen volgen!
    Liefs, Mirjana

  • 06 November 2013 - 17:49

    Henk:

    Dat wordt weer gezellig lezen.
    wij wensen jullie een mooie vakantie en veel lol met elkaar daar.
    Alvast een goede vlucht en geniet daar maar lekker.
    Maar eerst donderdag nog lekker bij ons eten met Mayke en Vincent.
    Doei en een super verblijf daar in Vietnam.

    Henk en Trudy

  • 07 November 2013 - 17:03

    Suus:

    Volgens mij ben ik nog net op tijd!

    Ik wens je heeel veel plezier! (En doe voorzichtig;) Ik ben reuze benieuwd naar je reisverhalen.

    Liefs,
    Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Daphne

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1581
Totaal aantal bezoekers 882184

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 15 Mei 2016

Australië

08 November 2013 - 03 December 2013

Vietnam-Cambodja

07 Juli 2012 - 01 September 2012

Sri Lanka

10 September 2011 - 03 Oktober 2011

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zambia

Landen bezocht: