Binnen 2 uur dood - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Daphne - WaarBenJij.nu Binnen 2 uur dood - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Daphne - WaarBenJij.nu

Binnen 2 uur dood

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

18 September 2011 | Namibië, Windhoek

Nog even snel een leuk nieuwtje over vandaag. Onderweg stopte onze chauffeur ineens. Langs de rand van de weg kroop een zwarte mamba. Zag er heel eng uit, want hij ging regelmatig met zijn kop omhoog en maakte zijn bek breed. Dit is 1 van de giftigste slangen van Afrika. Als hij je bijt ben je binnen 2 uur dood. Hij staat op de foto (Mayke durfde naar buiten), maar of ze genoeg tijd had om scherp te stellen is even de vraag! ;) haha

Morgenochtend gaan we een boottocht maken op zoek naar dolfijnen en walvissen! Hopelijk kunnen we daarna nog even mailen of we ze gezien hebben! In deze stad (met internetcafe) slapen we nog een nacht... ;-)

Even heel veel tekst in korte tijd,dus hopelijk is het allemaal een beetje te volgen (heb het niet nagelezen). Hopelijk kunnen we jullie binnenkort weer bijkletsen over onze ervaringen. We gaan nu weer verder genieten! :D

• 18 September 2011 - 17:45

Peter & Rina:

Alles bij elkaar hebben we een heel verhaal gelezen maar het is zeker de moeite waard. Wij hopen dat jullie nog veel meer dieren en mooie natuur gaan zien.
    Geniet ervan!

• 18 September 2011 - 21:39

Linda :

Hoi lieverds,

Wat een verhalen allemaal. Ik ben zeker jaloers op jullie. Blijf lekker genieten en ben benieuwd naar al jullie verdere avonturen. Knuffel uit Den Haag.

• 19 September 2011 - 05:28

Evelien:

Hoezo durfde jij niet naar buiten om die slang even te kieken? Je zit hier toch voortdurend tegenover de giftigste slang van Europa. (ik denk; ik kop 'm ff in voordat een ander het doet) :-) Thankx voor de e-card!

• 19 September 2011 - 06:05

Henk:

Ik bekijk elke dag jullie site en toch is iedereen ons voor met het lezen van jullie verslagen.
    Ik heb alles op kantoor alles geprint zodat Trudy dit ook allemaal lekker kan lezen.
    Super wat een vakantie, doei.
    Henk.

• 19 September 2011 - 10:31

Henk:

Hoi daar ben ik weer , ik wil ook van die zwarte Mamba's zien gaaf.
    Ook tof van dat vliegtuigje het zal heel mooi geweest zijn die vlucht.
    Maar wat een gedoe met jullie rugtassen gelukkig is alles weer in jullie bezit.
    Jongen blijf gezond en geniet volop.
    Doei Henk En Trudy.