Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Juli 2012 | Nederland, Rijswijk

Zo, ik ben er klaar voor! :-) Koffer is ingepakt, rugtas staat klaar, alles aan batterijen ed. is opgeladen, papieren liggen klaar....

Nu nog lekker even een beetje relaxen, hopelijk lekker slapen in mn eigen bedje en dan begint morgen het avontuur! :-)

Oh ja, ik zou nog even de (eind)stand van de inzamelingsactie laten weten... nou daar komt ie... ik ben heel trots..... tadaaaaa het totaalbedrag is € 1.951,10!!! :-) Echt super bedankt allemaal!!

Tot blogs, de volgende keer vanuit Sri Lanka! ;-)

• 06 Juli 2012 - 19:28

Alice Blansjaar:

hoi Daphne,
    wij gaan je volgen hoor!!!!
    geniet ervan, doei!
    Jan en Alice Blansjaar

• 06 Juli 2012 - 19:49

Bryan Hoesein:

Goede reis Daffie!

• 06 Juli 2012 - 19:51

Antoon:

Goede reis en geniet van je avontuur

• 06 Juli 2012 - 19:52

Mirjaantje:

Op een mooi avontuur!! x

• 07 Juli 2012 - 19:38

Leonie:

Lieve Daf, je zit nu in het vliegtuig...eindelijk gaat het nu echt beginnen! Nogmaals heel veel plezier gewenst, we hopen dat je een super tijd hebt!! We gaan je zeker weer volgen hoor... Heel veel liefs van ons vijfjes, Leonie

• 08 Juli 2012 - 09:56

Leanne:

Dat is een mooi eindbedrag geworden! En ik zal nooit meer tweifelen aan sjaaltjes inzamelacties ;) Leuk, dat iedereen zo enthousiast heeft meegedaan!

Nu is de reis dan echt begonnen. Heel veel plezier in Sri Lanka. Het wordt vast een fantastische reis, en mocht er een klein dieptepunt in zicht zijn, pak dan de kaart er weer bij ;)

• 08 Juli 2012 - 10:20

Henk En Trudy:

Alles goed daar !! je zal wel veel indrukken opdoen, doei en geniet.

• 10 Juli 2012 - 17:24

Zussie:

Heeej pol, leuk je net gesproken te hebben ! Nu ook maar hopen dat het met de internet verbinding lukt, misschien kan je een local vragen om je te helpen ..
    Veel plezier aankomende dagen met je citytour en (saaie) tempels ;) hihi
    Dikke kus en knuffel vanuit Nederland

• 10 Juli 2012 - 20:49

Leonie:

Ha, ik lees dat je Mayke hebt gebeld, mooi, je bent dus veilig geland ;-)) Liefs, Leonie

• 18 Juli 2012 - 17:12

Rina Oudshoorn:

Een beetje laat maar ik ga je zeker volgen. Heel veel succes