Overweldigend - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Daphne - WaarBenJij.nu Overweldigend - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Daphne - WaarBenJij.nu

Overweldigend

Door: globetrotterdaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Juli 2012 | Sri Lanka, Kandy

Hallo allemaal,

Hier is dan eindelijk mijn eerste berichtje. De internetverbinding op mn tablet wil nog niet echt lukken en dit is de eerste mogelijkheid voor een internetcafe.

Even denken waar ik moet beginnen... Ik ben dus goed aangekomen hihi. De vluchten zijn prima verlopen, wel wat vertragingen maar geen gemiste vluchten ;-) Nadat we in Colombo waren aangekomen zijn we direct doorgereden naar Kandy (rit van zo'n 4 uur). En de eerste shock kregen we al snel te verwerken: het verkeer!! Het was een dollemansrit en dat we zonder ongelukken zijn aangekomen voelde als een wonder. Al het verkeer is hier zo, vooral in de stad, maar we beginnen er aan te wennen. Onderweg zagen we wel direct hoe mooi en groen Sri Lanka is. Bij het huis aangekomen, bleek dat we er met 17 meiden slapen. Drukke, maar gezellige boel dus. Er zijn veel Nederlandse meiden, maar ook meiden uit Israel, Duitsland, Engeland en Duitsland. In een ander huis slapen ook nog 5 mensen, waaronder 2 jonges. Maar dat huis is een stuk kleiner. In ons huis zijn 5 slaapkamers, 2 badkamer, een eetkamer, woonkamer en keuken. En een buitengedeelte. Ik maak natuurlijk foto's, maar aangezien de tablet nog niet werkt, weet ik niet of ik fotootjes kan plaatsen (sorry Bryan!). Nadat we waren aangekomen hebben we niet heel veel meer gedaan, het was vooral een kwestie van indrukken verwerken, want het kwam allemaal best overweldigend over. Na het avondeten (rijst met curry of course ;-)) zijn we op tijd naar bed gegaan, om de nacht die we hadden overgeslagen in te halen. Ik schrijf zo nog even een nieuw verhaaltje met wat de eerste dagen gedaan hebben... :-)

• 11 Juli 2012 - 06:33

Zussie:

Houd je goed vast hé aan die Srilankaanse mannetjes als je in een tuktuk of minibus zit ;) haha

• 18 Juli 2012 - 17:14

Rina Oudshoorn:

Ondanks slecht internet hen je toch al snel een berichtje kunnen sturen.